Możesz zwrócić zamówione produkty w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Upewnij się, że produkt, który chcesz zwrócić, spełnia Warunki Zwrotu.
Jeśli chcesz zmienić otrzymany produkt na inny rozmiar lub inny produkt, przejdź do tego linku: https://bit.ly/324CxVu
Procedura zwrotu (InPost Paczkomaty 24/7)
1. Upewnij się, że produkt, który chcesz zwrócić, spełnia Warunki Zwrotu (patrz poniżej)
2. Dokładnie wypełnij formularz zwrotu klikając w ten link: https://bit.ly/3i2Y1aY
Jeśli brakuje wymaganych informacji lub są one niekompletne, mogą wystąpić opóźnienia w okresie zwrotu, dlatego prosimy dokładnie sprawdzić, czy wprowadzone dane są prawidłowe.
3. Poczekaj na potwierdzenie i kod
Otrzymasz sms i e-mail z kodem, dzięki któremu nadasz paczkę w Paczkomacie (InPost Paczkomaty 24/7). Kod zwrotu ważny jest 72h.
4. Przygotuj paczkę
Usuń starą etykietę, jeśli używasz tego samego pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie. Na kartonie umieść kod zwrotu.
5. Nadaj paczkę w Paczkomacie (InPost Paczkomaty 24/7)
Na ekranie Paczkomatu wybierz opcję “Chcę wysłać paczkę”, następnie podaj otrzymany wcześniej kod. Umieść paczkę w skrytce. Gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek.
WARUNKI ZWROTU
1. Produkt należy zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostawy.
2. Produkt nie był noszony i może zostać ponownie odsprzedany. Zwracany produkt nie może być uszkodzony, nie może zawierać śladów użytkowania, musi być zwrócony z nienaruszonymi wszystkimi akcesoriami i etykietami oraz musi zawierać wszystkie dokumenty towarzyszące, z którymi został wysłany. Jeśli zwracany produkt jest uszkodzony, ma wyraźne ślady użytkowania i nie może być sprzedany jako nowy produkt, zastrzegamy sobie prawo do pobrania opłaty w celu pokrycia różnicy cen między nowym produktem a produktem już używanym lub, jeśli jest w stanie, który nie pozwala nam go odsprzedać, zastrzegamy sobie prawo do odmowy odebrania produktu.
3. Zapłata kosztów wysyłki zwrotnej zostanie pokryta przez Ciebie
Koszt to 12,9 zł i zostanie odjęty od całkowitej kwoty, którą musimy Ci przelać.
4. Zwracane produkty muszą być odpowiednio zapakowane, aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu.
5. W zależności od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia pieniądze zostaną zwrócone tym samym kanałem. Jeśli zamówienie było opłacone za pobraniem lub przelewem bankowym, pieniądze zostaną zwrócone na rachunek bankowy wskazany przez Ciebie w Formularzu Zwrotu. W przypadku zamówień płatnych kartą pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tego samego kanału i na rachunek, z którego dokonano płatności.
6. Zwrot równowartości zwrotu zostanie dokonana w maksymalnym terminie 14-ciu dni od daty jego zarejestrowania
W celu uzyskania szczegółowych informacji lub niejasności dotyczących zwrotu produktów prosimy o kontakt mailowy pod adresem contact@slimsecret.pl lub telefonicznie: 226022803